Autor |
Wiadomość |
Ewa |
Wysłany: Czw 20:21, 02 Lip 2009 Temat postu: |
|
Wtorek - jest prawdopodobny, potwierdzę wkrótce. Zapraszam również w najbliższą niedzielę, tym razem tez ok. 18stej. |
|
|
LamerDoNtej |
Wysłany: Czw 10:35, 02 Lip 2009 Temat postu: |
|
Tak w tygodniu to wtorki, czwartki właśnie miej więcej do tej godziny się wyrabiam. Dziś odstępstwo, bo siostra przyjeżdża i jadę do rodziców, ale we wtorek możesz mnie gdzieś zabrać. |
|
|
Ewa |
Wysłany: Śro 21:23, 01 Lip 2009 Temat postu: |
|
LamerDoNtej napisał: | Jeśli chodzi o wyjazdy, to ja raczej za bardzo od Was odstaję kondycyjnie i szybkościowo, ale jak gdzieś będziecie jechać w sobotę to przyjadę na spotkanie i choć troszkę pojadę. |
Ode mnie w tym sezonie to chyba nikt nie odstaje bez obaw! W grę wchodzi tylko sobota? A popołudnia w ciągu tygodnia/ Tak ok. 18stej? / |
|
|
LamerDoNtej |
Wysłany: Wto 20:58, 30 Cze 2009 Temat postu: |
|
O Ewo, już chyba wiem skąd takie zainteresowanie rowerkiem. Chodzi o wygraną w maratonie? Tu jest taki opis z grubsza: www . bikestats . pl/rowery/MBIKE-RENEGADE-TEAM_4156_1751 . html teamowej wersji. Cywilnego takiego się nie zrobi, chyba, że ktoś zdobędzie potrójnie cieniowaną ramę. Cywilne ważą 21'' 2020, 19'' ok. 1900, 17'' ok. 1800.
Jeśli chodzi o wyjazdy, to ja raczej za bardzo od Was odstaję kondycyjnie i szybkościowo, ale jak gdzieś będziecie jechać w sobotę to przyjadę na spotkanie i choć troszkę pojadę. |
|
|
Ł O S I U |
Wysłany: Pon 8:36, 29 Cze 2009 Temat postu: |
|
jak wyciągniesz widelec z roweru to zwykłym brzeszczotem można to obciąć, są też obcinaczki do rurek, na allegro za 20-kilka zł... łańcuch-myślę że trzeba wyregulować lub - co mało prawdopodobne - sprawdź oznaczenie łańcucha, czy nie jest np: 8-rzędowy w napędzie 9-rzędowym |
|
|
Ewa |
Wysłany: Pią 17:52, 26 Cze 2009 Temat postu: |
|
A ja to bym ten rower chętnie zobaczyła. Jak będziesz się organizował na jakiś rowerowy wypad, dasz znać?
Pozdrawiam |
|
|
LamerDoNtej |
Wysłany: Czw 22:10, 25 Cze 2009 Temat postu: |
|
OK. Teraz mogę trochę napisać.
Na początku weryfikacja artykułu w bikeBoardzie, napisali faktycznie prawdę:
1)Waga roweru naprawdę wynosi 11,5 kg,
2)Napęd Deore działa precyzyjnie i niezawodnie - tu mam zastrzeżenie, ale napiszę o tym dalej,
3)Hamulce nie są rewelacyjne, ale dają radę,
4)Na ramie naklejki 'Marathon XC', ale rower raczej dla początkującego - czyli dla mnie a jak ktoś zechce się pościgać to powinien zmienić mostek i kierownicę.
A teraz po ponad 13 godzinach jazdy (więcej nie zrobiłem, bo wziąłem dodatkową pracę, by spłacić rower) coś od siebie. W rowerze na początek z różnych względów zamieniłem opony na Maxxis Tomahawk 1,95 i siodełko na Selle Royal Mach.
1)Rower jest zrobiony naprawdę super. Dobrze złożony i wygląda niesamowicie, jak z wyższej półki. Dopracowane detale.
2)Po płaskim jeździ się bardzo dobrze w porównaniu z moim staruszkiem.
3)Amortyzator - o nim już wiele jest w necie. Wybiera tylko większe nierówności, za to w miarę bez problemowo, po trelince ręce tak samo odczuwały jak na sztywniaku. Jest dla osób ważących poniżej 80 kg.
4)Teraz wrócę do napędu. Nie wiem, czy wszyscy tak mają, ale łańcuch hałasuje na kasecie (podskakuje i się ładnie nie zazębia) jakby ktoś źle spiął łańcuch. Sprawdziłem wszystkie ogniwa, pracowały ciężko, ale nie z powodu spięcia a raczej brudu. O takim przypadku napisali na stronie Shimano, że niby smarowanie oryginalne mocno łapie brud, ale sobie z tym poradzili i zmienili oleum. Potraktowałem łańcuch WD40 a potem przesmarowałem Finish Line, co niestety nie pomogło. Jutro zdejmę go i wyczyszczę dokładnie. Mam nadzieję, że pomoże. Poza tym 2 razy wciągnęło mi łańcuch pod ramę jak zrzucałem z blatu.
5)Jazdy pod górę wymagają gimnastyki (jak napisali w bikeBoardzie). Przekręciłem mostek na -7, ale wiele nie pomogło. Zastanawiam się nad zdjęciem podkładek. Druga jest w kształcie stożka i tu pytanie i prośba. Nie wiecie czy ten stożek też można zdjąć? Zdjęcie podkładek wiąże się z obcięciem rury amora a do tego potrzebne są jakieś precyzyjne obcinarki, a może ktoś już coś takiego robił? Mógłby mi ktoś w tym pomóc? Czy może lepiej wymienić mostek i kierę, możecie jakiś komplecik polecić? |
|
|
pawel70 |
Wysłany: Pią 19:04, 19 Cze 2009 Temat postu: |
|
Czekamy na krótką relację z pierwszych jazd próbnych |
|
|
LamerDoNtej |
Wysłany: Pią 18:02, 19 Cze 2009 Temat postu: |
|
Dzięki za wszystkie odpowiedzi. Nie wytrzymałem i kupiłem sobie tego mbike . |
|
|
pawel70 |
Wysłany: Nie 9:48, 07 Cze 2009 Temat postu: |
|
Rower do jazdy rekreacyjnej godny polecenia .Opis +test w czerwcowym BikeBoadzie |
|
|
LamerDoNtej |
Wysłany: Czw 20:06, 04 Cze 2009 Temat postu: |
|
Tak przeglądam internet i liczę kasę i znalazłem coś takiego: mbike renegade 0.5. Miałem nie zwiększać kasy, ale może na tego się opłaca? Można go wyciągnąć za 2000. Co Wy na to? |
|
|
LamerDoNtej |
Wysłany: Śro 21:46, 03 Cze 2009 Temat postu: |
|
Dzięki za odpowiedzi.
Cały czas szukam i jak się nic nie trafi to pewnie kupię nówke, bo nie wiem czy wytrzymam do zimy. |
|
|
Jacenty |
|
|
Jacenty |
Wysłany: Pon 23:25, 01 Cze 2009 Temat postu: |
|
Jeżeli Kellys to 19,5. Kross nie ma ramy 19,5. Generalnie Kellys ma zaniżone rozmiary. To moje doświadczenie i późniejsze rozmowy z fachowcami (wieloma, niekoniecznie z Włocławka). Ale z tego co widzę w internecie rozmiar 18 jest dostępny w Krossie dopiero od `09. Przed `09 tylko 19. Prawdopodobnie to ta sama rama. Dostosowana do numerologii zachodniej właściwej. Różnice wynikały z długości mostka. |
|
|
Gość |
Wysłany: Pon 23:09, 01 Cze 2009 Temat postu: |
|
zdecydowanie 19,5"przy twoim wzroscie i warto dopłacic do a6,pozdrawiam |
|
|